Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 11:50 - ВАНЕСА
Автор: sexmania Категория: Тя и той   
Прочетен: 81598 Коментари: 172 Гласове:
77


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

рядко гледам биг брадър но и на мен най-накрая ми се случи. попаднах точно на тази част в която изгониха ванеса.
тъй като се държеше по-различно от останалите изгонени, аз поразпитах за нея. разбрах че е започнала да се чука от 11-годишна, била спала с 20-30 мъже. на 17 вече имала дете.
сама се досетих че цялата държава я е заклеймила като не знам си каква. нямаше нужда друг да ми го обяснява. представих си какви думи са изречени по неин адрес.
по принцип съм привърженичка на идеята че всеки прави разни неща, които пази за себе си и не ги споделя. но пък заклеймява другите за същото. поради тази причина се запитах колко ли от обвиняващите са водели живот като ванеса? това че я укоряват не значи, че и те не са го правили.
скоро седях в едно кафе на "витошка" и чух група деца които обсъждаха тяхна съученичка. според мен бяха 11-12 годишни, не повече. разискваха че въпросната съученичка предното междучасие била направила свирка на двама от тях едновременно. случило се в тоалетните на училището. стана ми интересно. останалите се заканваха че щели да я накарат и на тях да им направи същото.
това едва ли е единичен случай. предполагам в всяко училище го има. дори в елитните а може би там най-вече, защото децата са по-отракани и по-малко контролирани. само дето родителите изобщо не го подозират и ако случайно някой им отвори очите, готови са направо да го удушат но не и да приемат фактите.
днес всичко се развива по-бързо. децата започват по-рано с любовта и секса. далече съм от мисълта да отсъждам кое е правилно и кое не. още повече според мен всичко е индивидуално. при едни хора нуждата от секс се появява по-рано, при други по-късно. всъщност това е най-важното и водещото, а не някакви измислени и насила прилагани правила. тук правила няма и не може да има. който се опитва да налага такива на собствените си деца или на други, после винаги съжалява. забранения плод си остава най-желаната цел.
на някой направи ли му впечатление че иван и андрей определиха ванеса като единствения човек, който не е обидил никого? а някой забеляза ли че само ванеса не показа агресия и през цялото време се подсмихваше и говореше съвсем нормално?
нейната поведение се дължи на пълната освободеност от задръжки и комплекси. точно същата причина поради която момичето е започнало да се чука толкова рано. две крайно нетипични следствия от една и съща особеност на нейния характер. казвам нетипични защото като изключим малцинствата, малко хора започват на 11 години. да не говорим колко рядко се среща такава положителна нагласа към околните, каквато наблюдавах при ванеса. никакво желание да се скара с когото и да било.
не е ли за предпочитане нейното поведение? какво като е почнала на 11? тъкмо по-рано е усетила удоволствието от мъжкия пенис. аз самата съжалявам че започнах чак на 15. имах възможност да го направя доста по-рано.
родила на 16. е, кво? по-лошо ли ще си гледа детето? малко ли са като нея?
какъв е другия вариант? за пръв път вижда пенис на 20, омъжва се за същия и след 2-3 ниско качествени сеанси ражда. после второ по същия начин и с това любовта приключва. след това цял живот се чуди защо е като буреносен облак. е, да, то не става само с семейство за пред хората. съседите ще одобрят и ще викат браво, но като се приберете поздравленията изчезват. оставате само вие двамата с взаимната ви непоносимост.
не дай си боже мъжа ти да е някой задръстеняк с задръжки. не стига че гледаш децата му, но и чуваш постоянно "това е противоестествено, гнус ме е да те лижа" и тн. егати глупака! с такъв не можеш да бъдеш щастлива. никоя жена не може да се чувства добре ако поне от време на време не усеща мъжки език между бедрата си. най-добре да й се случва по-често, но не само на порнофилмите които е принудена скришом да гледа.
хубаво е че повечето мъже обичат да използват езика си. поне такива са моите впечатления, а аз едва ли съм изключение. сигурно още много жени могат да го потвърдят.
с други думи ванеса е избрала да бъде щастлива в истинския смисъл на думата. кво като разни незадоволени лелки ще я заклеймят? много важно! тя нали си е намерила човек с който е щастлива. кво повече да иска? лелките нека си живеят с дървото което им вика "теб ли ша та лижа ма, виж се на кво приличаш!" да си го търпят простака, техен проблем. но да не обвиняват щастливите!







Гласувай:
77


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. greatman - Браво, маце! Ти си желязна! Не ...
24.04.2010 12:00
Браво, маце! Ти си желязна!
Не гледам Биг Брадър, но разсъжденията ти за освободеността от задръжки направо ме тушираха. Само такива жени могат да направят щастлив мъжа.
цитирай
2. omirotvoritel - Видя ли го Стоян бабаита? Кълна се, ...
24.04.2010 12:22
Видя ли го Стоян бабаита? Кълна се, тоя прекалява с анаболите! Цяло чудо е, че минаха само с целувка.
Медикаментите до такава степен разбъркват мозъка, че спираш да мислиш. Това е обяснението за голяма част от мутренските изстъпления.
цитирай
3. анонимен - :)))))))))))))))))
24.04.2010 12:33
Това което прочетох е просто абсурдно ,точно толкова колкото и това което ще споделя .
Първо :не гледам това тъпо предаване .Просто нямам време за губене ,а хората които се подлагат на това унижение не ги разбирам.Надникнах веднъж и честно казано се почувствах като човек който избира наблюдавайки няколко гадинки си избира от стъкленицата ,където се намират някоя за дисекция.
Второ :нямам и представа коя е тази "щастливка " венеса ,но си мисля ,че както рано е почнала -така и бързо ще свърши със своите сексуални подвизи,защото гол секс без чувства си е просто чиста порнография.Няма толкова влюбчиви личности .Те просто са депресирани и се опитват да си избият комплексите.
И трето: Изповедтта.Рано влязох в пуберитета ,на 25 години за пръв път бях с мъж ,а той се оказа и страхотен любовник.Четох някъде ,че най истинска е любовта между хора които за първи път обичат и тяхната обич е много силна защото ,те с никого не сравнявам . Времето е доказало факта ,че с времето лошите страни от характера на партньора с които си бил се заличават ,а оствата .само хубавите спомени и започва идеализирането. Така всеки следващ партньор сравняваш с иеализирания вече и кой печели от сравнението.Мисля ,че никой не печели ,а само губи!
Колкото до афиширането на този вид любов при днешния некотролиран секс от най- ниска възраст ,смятам че е твърде опасно.Такива болести има та ум да ти зайде ,който само с обикновената целувка могат да се предадат ,а да не говорим за повече.
цитирай
4. sexmania - greatman
24.04.2010 13:10
благодаря. всъщност защо не гледаш биг брадър?
цитирай
5. sexmania - omirotvoritel
24.04.2010 13:11
стоян е най-обикновен идиот. видях сцени в които блъска собственото си дете и спъва жена си. доста неуравновесен тип. не бих го изтърпяла и секунда.
цитирай
6. sexmania - 3. анонимен
24.04.2010 13:14
защо мислиш че при ванеса няма чувства?
да не си допуснала грешка? 25 години е прекалено късно. може би си имала предвид 15?
секса винаги крие опасности. по-възрастните не са застраховани. да не говорим че някои от тях знаят по въпроса по-малко от дете.
цитирай
7. flintul - На мен лично Ванеса много ми хареса. ...
24.04.2010 13:31
На мен лично Ванеса много ми хареса. Съжалявам, че я изгониха. Първо трябваше да изхвърлят старците. Не виждам те какъв интерес могат да събудят с тяхното постоянно шушу-мушу. Прекалено дълго изкараха в къщата.
цитирай
8. анонимен - :)
24.04.2010 14:05
sexmania написа:
защо мислиш че при ванеса няма чувства?
да не си допуснала грешка? 25 години е прекалено късно. може би си имала предвид 15?
секса винаги крие опасности. по-възрастните не са застраховани. да не говорим че някои от тях знаят по въпроса по-малко от дете.

Да признавам има грешка.Бях на 23 години ,а на 25 родих от единтвения мъж който познавам и имам редовен секс близо 30 гони слава богу!:)Тогава нямаша порно канали , порно касети ,порно списания и весници и не се говореше само за ц... ,не се слагаше силикон/добре ,че нямах нужда от него/ .Всъщност природата е толкова мъдра ,че за всичко е помислила и няма да откриете топлата вода .
Истината е ,че обичаш ли всичко се получава и се чувстваш и освободен ,красив и щастлив ,дори нищо да няма общо с дийствителността,стига един човек да те обича истински и да те вижда с ореол.ДР,угото няма значение .Важното и ти да боготвориш този човек и да се развивате взаимно и духовно , да си помагате и да се интересувате от света и от всички новости за да сте в час,да се чувствате можещи и полезни.
цитирай
9. анонимен - Ай стига с тоя Биг Брадър, бе! Вкъщи ...
24.04.2010 14:08
Ай стига с тоя Биг Брадър, бе! Вкъщи ме мъчат с него, а сега и тук.
цитирай
10. sexmania - flintul
24.04.2010 14:21
да бе! и аз се учудих че останаха. пак добре че в крайна сметка ги изгониха.
цитирай
11. sexmania - 8. анонимен
24.04.2010 14:23
всичко което казваш е много хубаво. но имай предвид че човек се нуждае от секс още през пубертета. закъснението може да има дори вредни последици.
цитирай
12. sexmania - 9. анонимен
24.04.2010 14:33
не ти ли харесва да те мъчат?
цитирай
13. jagger - Хубаво е жените да пускат по-лесно. ...
24.04.2010 14:45
Хубаво е жените да пускат по-лесно. Браво на Ванеса и жалко, че вече е заета! Но пък може да се раздели с оня. Тогава някой друг ще се пробва.
цитирай
14. culture - Съгласна съм, че индивидите съз...
24.04.2010 14:58
Съгласна съм, че индивидите съзряват по различно време, но трябва да признаем, че малките все пак нямат необходимата сексуална култура. Едно 11-годишно дете няма начин да е достатъчно осведомено, а и повече се води от емоциите, отколкото от разума. Така могат да станат големи бели.
цитирай
15. анонимен - :)
24.04.2010 14:59
Аз не забелязвам вредни последици за сега:)
цитирай
16. stomanata - Здравей, любима! Поредният хубав ...
24.04.2010 15:19
Здравей, любима! Поредният хубав постинг от твоя страна. Абсолютно си права - само това мога да кажа.
цитирай
17. анонимен - стига преструвки !
24.04.2010 16:57
анонимен написа:
sexmania написа:
защо мислиш че при ванеса няма чувства?
да не си допуснала грешка? 25 години е прекалено късно. може би си имала предвид 15?
секса винаги крие опасности. по-възрастните не са застраховани. да не говорим че някои от тях знаят по въпроса по-малко от дете.

Да признавам има грешка.Бях на 23 години ,а на 25 родих от единтвения мъж който познавам и имам редовен секс близо 30 гони слава богу!:)Тогава нямаша порно канали , порно касети ,порно списания и весници и не се говореше само за ц... ,не се слагаше силикон/добре ,че нямах нужда от него/ .Всъщност природата е толкова мъдра ,че за всичко е помислила и няма да откриете топлата вода .
Истината е ,че обичаш ли всичко се получава и се чувстваш и освободен ,красив и щастлив ,дори нищо да няма общо с дийствителността,стига един човек да те обича истински и да те вижда с ореол.ДР,угото няма значение .Важното и ти да боготвориш този човек и да се развивате взаимно и духовно , да си помагате и да се интересувате от света и от всички новости за да сте в час,да се чувствате можещи и полезни.

като те изчислявам,си на около 55. аз съм на 61. не лъжи децата. и ТОГАВА имаше порно. и кой ти каза,че ванеса е правила порно? правила е секс. и му се е радвала. а на теб едва ли ти се е усладило. толкова сте закостенели в морала си...хайде сега,ще се чукаме през гащите,та да изглеждаме морални.
цитирай
18. анонимен - ....
24.04.2010 17:14
"Как е в училище? Има ли гаджета тва онова..."

- На едно момиче от училище целия й клас събираха пари... за да направи аборт
- Като им "дойде" всеки месец не можеш да видиш каква радост настъпва, че не са бременни
- Пращат ме да им купувам презервативи, защото тях ги е срам...
- Ами те повечето са почнали от 12 годишни.

"В твоя клас има ли някой, който не пуши?"
- аз и още едно момиче. От общо 20 човека.

"Само във вашето училище ли е така или положението е такова навсякъде?"
- Навсякъде е така.
"Защо?"
- Такова е поколението.
.....

цитирай
19. анонимен - не гледам биг брадър, защото простотиите не ме интересуват
24.04.2010 17:16
тук, пак голямата тема - секс...
не я ли разнищихте навсякъде в блога, стига вече!
какво може да измислите повече, всяка двойка си има чалъма, няма нужда
да гледаме порно, биг брадър или други глупости.
когато има любов, всичко се получава добре и сме щастливи.
без любов и сексът е гола вода.
цитирай
20. dqd2 - Здравей:) По отношение на мъжкото ...
24.04.2010 17:52
Здравей:) По отношение на мъжкото желание да "лижат" - да, права си определено, повечето мъже много обичат да го правят.
За ранното съзряване на младото поколение мисля, че 90 % от разказите на малките за сексуални подвизи са измислица. Пък и не е важно с колко мъже е спала жената, а колко акъл има в главата си. В крайна сметка никой никога не може да е сигурен къде, кога, с колко и колко пъти го е правила жена.
Все пак темата за преодоляването на закостенелия морал е доста изтъркана. Ясно е, че вече всеки спи с когото си иска и когато си иска и на никой това не му прави лошо впечатление. Спроед мен секса просто си се прави, не виждам защо трябва върху него да се акцентира по телевизията. Не знам защо обвиняват Ванеса, тя не е откраднала, не е убила никой, нищо лошо не е направила. Престъпление е да се прави секс с дете под 14. Мисля, че този, който знае нещо за секс с дете по-скоро би трябвало да се обърне към полицията отколкото да го разправя по телевизията.
Ванеса просто изкарва пари за телевизията, разправяйки личния си живот. Според мен са и платили тлъста сума пари и са и казали какво да разкаже и как да го разкаже, за да изглежда истина и да предизвика зрителски интерес чрез скандал.
цитирай
21. анонимен - anonimen
24.04.2010 17:53
тая мадама ме разби с разсажденията си. значи на 11 по добре да почваш се чукаш. че кое е по доброто да ти излезе славата на курва? никои не казва на 20 да почваш се ебае6 ама погледни ванеса на 17 вече с дете с почтенна слава на курва прекъснала училище. кои ще я вземе на работа? с какво ще гледа това дето като няма гимназия като ромите ще цепи дърва и ще обръща дворове? да да. мъжи и утре може я остави утре може се гътне какво ще прави тогава? хората с висше не могат се хванат наработа камо ли без гимназия. остава и проституция. и сега отговорът които ще последва към мен. тоиприятелят и ще я издаржа с 1 барманска заплата как ще храни 2ма души + дете от каде пари за... за кое по напред. обречени са!
цитирай
22. анонимен - В нашата мила татковина
24.04.2010 18:26
почти всички са обречени...
цитирай
23. manuelche - Хм...
24.04.2010 18:37
Сексът си е секс. Майчинството е друга работа обаче. На 17 просто няма как да си нормална майка.
Самата Ванеса е изхабена. Тя и онова голямоглавото Елеонора не стават вече за хора. Не говоря за физическия аспект. Има жени, спали с десетки мъже и пак са сто-процентови жени. Те са износени като стари кецове, които едно време са ти били любими, а сега са просто мръсни и раздрани. Те са емоционално износени. По тази причина не могат да са адекватни родители.
Не може да си на 17, а вече да си майка. По простата причина, че прескачаш един доста важен период от развитието си - пубертета. ОК, тялото е достатъчно голямо, за да прави дечица. Но от детстово да скочиш в майчинстовото - няма как. Поне няма как по добър начин.
цитирай
24. sexmania - 13. jagger -
24.04.2010 20:01
не се отчайвай! има много жени по света.
аз не вярвам да се разделят ванеса и цветелин. личеше си че се обичат.
цитирай
25. sexmania - 14. culture -
24.04.2010 20:03
може би имаш известно право, но днес децата знаят много повече отколкото предишните поколения. не са съвсем като в небрано лозе.
цитирай
26. sexmania - 15. анонимен -
24.04.2010 20:09
не твърдя че при теб ги има, все пак не те познавам. но по принцип опасноста е доста голяма.
в повечето случаи отрицателните последици са налице но го виждат всички с изключение на техния притежател. поне така твърдят всички психолози и сексолози.
цитирай
27. анонимен - браво
24.04.2010 20:11
Всичко в поста ти е хубаво, но като стигнах до това ... "...не стига че гледаш децата му..." !!!
цитирай
28. sexmania - 16. stomanata
24.04.2010 20:17
здравей и на теб! радвам се че одобряваш.
гледай да не прекаляваш с личните съобщения. има си граница.
цитирай
29. sexmania - 17. анонимен
24.04.2010 20:19
точно това имах предвид. сигурна съм че да издържиш до 20 или 25 години без секс е огромно изпитание и при всички положения е неприятно.
цитирай
30. sexmania - 18. gspot
24.04.2010 20:35
мислиш ли че има съвършено поколение? всяко си има недостатъци.
цитирай
31. tutankhamon661 - sexmania
24.04.2010 20:39
Това за ученическите тоалетни не е нещо ново. В моето училище имаше една, на която и викахме "Бебето". Тя правеше същото още в 5-ти клас.
цитирай
32. manuelche - Опс.
24.04.2010 21:11
Да се започнеш уникално рано не е нещо уникално. Все пак Набоков не е написал "Лолита" от сигнали от Кораба-Майка.
Тия девойки ако искат - и на 7 години да правят секс. Само да не раждат!
цитирай
33. sexmania - 19. анонимен
24.04.2010 21:36
темата много пъти е обсъждана но никога няма да се изтърка, защото само още няколко неща са толкова важни колкото секса. без него направо е като в ада или не знам си къде. освен това човек цял живот се учи. винаги може да изникне нещо ново. нима ще рискуваме да го пропуснем?
цитирай
34. sexmania - 20. dqd2
24.04.2010 21:55
щом закостенялия морал продължава да спъва обществото значи има какво още да се каже.
не знам дали са платили на ванеса. предполагам всеки участник има скрита мисия и предназначение. но е факт че ванеса не се заяде с никой, което е сигурно доказателство че е щастлив човек. нямаше да е такава ако страдаше от комплекси, норми, предразсъдъци. заяждат се само нещастните хора.
цитирай
35. greatman - Не гледам Биг Брадър, защото нямам ...
24.04.2010 22:17
Не гледам Биг Брадър, защото нямам време, а и стават банални. Нещо взеха да се повтарят.
цитирай
36. sexmania - 21. анонимен
24.04.2010 22:29
забравяш че много работодатели търсят имено жени с леко поведение. нима има по-перфектна секретарка?
определението "курва" може да дойде само от отблъснат мъж или незадоволена завистлива лелка. ако си говорим честно, всяка жена може да бъде определена като "курва" само защото прави секс. справедливо ли е?
цитирай
37. sexmania - 22. анонимен
24.04.2010 22:36
горе долу е така.
цитирай
38. анонимен - ...
24.04.2010 22:40
sexmania написа:
забравяш че много работодатели търсят имено жени с леко поведение. нима има по-перфектна секретарка?


Ти в тази област ли се усъвършенстваш - лекото поведение? Какъв по-лесен начин от това да пробиеш в живота, нали?
Искаш ли съвети за постигане на лесното и очевидно ценено от теб поведение или вече знаеш как става номера?
цитирай
39. sexmania - 23. manuelche
24.04.2010 22:56
каква е гаранцията че на 25 ще си готова за майка? има хора които и на 80 знаят по-малко от 15 годишните. никога не може да си 100% в час.
не е възможно да живееш перфектно и никога да не правиш нещо което за околните е недопустимо. въпроса е дали ти пука за хорските приказки.
по-добре по-рано отколкото по-късно. доказано е че ако една жена не е правила секс на 25 години, тя е поне до известна степен емоционално обременена.
цитирай
40. анонимен - Ще ти хареса ли твоята дъщеря да се ...
24.04.2010 23:01
Ще ти хареса ли твоята дъщеря да се чука от 11 годишна?
цитирай
41. sexmania - 27. анонимен
24.04.2010 23:14
кое по-точно те озадачи?
цитирай
42. sexmania - 31. tutankhamon661
24.04.2010 23:16
обаче родителите й не са знаели нали?
цитирай
43. stefanni - всички които нямат нищо против п...
24.04.2010 23:20
всички които нямат нищо против половия живот в крехката тийнейджърска възраст, очевидно още не са имали щастието да бъдат родители . не са се докосвали до детската душевност , нямат никаква представа колко е крехка младата психика...това че Ванеса не е единствената , и че има много момиченца които вършат същото в пети клас , изобщо не обяснява а още по-малко оправдава когото и да било . ако децата на 12 вършат това , то е защото имат родители които не заслужават да носят тази отговорност - родителството...темата е много сериозна и не може да се изчерпи с двете крайности : 1 дано има повече дашни жени и обратното - 2. да се пенсионираме девствени ...
смехотворно е да се твърди че порното е измислено в 21-ви век , анонимната госпожа просто преувеличава . още по-трудно е да се доживее до 25 без секс - та това си е е дори тормоз за организма на една млада жена . не е нормално според мен . и то не е било нормално още в онези времена , когато е била на 25...аз също съм живяла в тези времена , макар ме съм по-млада от нея . знам как беше тогава - с всяко едно поколение децата израстват все по-рано и по-бързо - и още когато ние бяхме деца ,съществуваше думата акселерация .
цитирай
44. sexmania - 32. manuelche
24.04.2010 23:34
точно така, не е уникално. чак на 7 едва ли са се залетяли да раждат. раничко е, наистина. твърдо вярвам в правото на собствен избор.
цитирай
45. sexmania - 35. greatman
24.04.2010 23:38
и на мен така ми се струва. но пък добре са подбрани голяма част от разновидностите на семействата, които реално съществуват.
цитирай
46. sexmania - 38. gspot -
24.04.2010 23:46
по-добре ли е с интриги, лъжи и злепоставяне на колеги както правят повечето хора?
ако можеш да ми дадеш съвет по въпроса, ще те изслушам с удоволствие. няма маловажна информация.
цитирай
47. dqd2 - sexmania
24.04.2010 23:55
Мда, не е много дипломатично да се заяжда човек, защото си печели врагове. Но понякога го прави с по-слабите, защото може, защото са го раздразнили или просто за удоволствие... Ванеса не е лош човек, но не мисля, че трябва да бъде идеализирана. Има много добри, но глупави хора. С дете на 16 години няма как жената да се развива пълноценно в професионален план, което ще доведе до липса на образование, оттам и стабилна професия и доходи, а оттам и до живот в мизерия. Самотна майка, която ражда дете на 16 години го обрича на глад и мизерия. Запазването и отглеждането на такова дете не е геройство, а простотия. В този смисъл за мен всички майки-деца на по 15-16 са безотговорни и глупави. Те не мислят за нищо друго освен за собственото си удоволствие да се радват на детето, тях не ги интересува това, че то ще живее зле, защото са неспособни да оцеляват и да се грижат за него. На тях им остава единствено да парадират с "геройството" си да отгледат дете сами. Но това не е нито геройство, нито истинско отглеждане. Не е геройство, защото не всички, които имат деца са герои, не е отглеждане, защото детето ще живее зле, това е страдание.
цитирай
48. rageagainst - omirotvoritel
24.04.2010 23:57
Споко! Ще се сбият, обаче някъде навън. В къщата имаха задръжки заради наказанията и декларациите, но на някое от бъдещите им събирания, особено преките предавания по телевизията, със сигурност ще има кютек. Горкият Цветелин, жално му чене!
цитирай
49. анонимен - Da ne bi Vanesa da ti e priatelka, 4e ...
25.04.2010 00:13
Da ne bi Vanesa da ti e priatelka, 4e tolkova ia za6titava6?
цитирай
50. sexmania - 40. анонимен
25.04.2010 00:16
като имам дъщеря ще звънна да ти кажа.
цитирай
51. sexmania - 43. stefanni
25.04.2010 00:22
харесва ми изказването. ти опитваш се да погледнеш от всички странви което е правилно.
все пак едно е дете на 5, друго е на 15. точно затова казах че нуждата от секс се появява по различно време. наистина не може да се заеме твърда позиция.
все си мисля че хората които никога от нищо не са се ограничавали, включително от секс, са по-щастливи.
цитирай
52. sexmania - 47. dqd2
25.04.2010 00:41
опитах се да наблегна на душевния аспект ако мога така да се изразя. вярно, все още не съм станала майка но предполагам че това е уникално усещане. всяка жена сама най-добре си знае кога е готова. в никакъв случай не трябва да изпуска момента. естествено след сериозно обмисляне.
добре е да се има предвид и прехраната но ако наблягаме само на тази гледна точка, всички жени би трябвало да търсим милионер защото той ще ни осигури по-добре от мъж с заплата 500лв.
цитирай
53. culture - Думата "съвсем" в твоя ...
25.04.2010 00:53
Думата "съвсем" в твоя коментар ме притеснява. Тук нещата са сериозни. Но всъщност нямам идея, как може да се наложи контрол над децата.
цитирай
54. sexmania - 49. анонимен -
25.04.2010 01:26
искаш ли да ви запозная?
цитирай
55. sexmania - 53. culture
25.04.2010 01:28
няма начин. децата са достатъчно умни за да заобиколят всяка забрана, преграда, пречка и тн. просто ще внимават повече и ще станат по-изобретателни.
цитирай
56. musik - принципно си права
25.04.2010 03:00
но проблемът е, че децата не започват със секса на 11, 12, заради появила се нужда, а защото ако не го праваш те заклеймяват, в техния случай като смотан, а за едно дете е мн по-трудно да запази себе си в групата и нуждата да бъде прието от другарчетата е по-силна. Сигурно има и такива, които го правят заради вътрешни потребности, но предполагам, че са мн малко :)

п.с. анатема на БигБ
цитирай
57. анонимен - Boje, kak moje da komentirate tiq ...
25.04.2010 09:21
Boje,kak moje da komentirate tiq tapotii tuk,izobhto kak moje da gi gledate....
цитирай
58. vmir - Гледната ти точка е практически развита и приложена при циганите.
25.04.2010 09:47
Наблюдавам ги доста такива щастливи и сияйни момиченца наоколо, които на 13-14 години прекратяват образованието си, за да гледат деца. "Защото за нас любовта е най-важната" - ми отговарят и се подсмихват щастливо. Винаги поздравяват, питат как е дъщеря ти, сина ти и т.н. Преди да надуят корема, са ми казвали, че искат да станат полицайка, писателка, бизнесменка и прочие, но като им го напомня по-късно, ме гледат с невярващи очи и сигурно си мислят, че си измислям. Гледам майките им как обикалят контейнерите и събират боклуци в колички. Гледам братята им, а вероятно и ромеовците им как обикалят около дворовете на хората и как после мазите се оказват разбити и опразнени. Е, да, сексът може да смекчи ударите на хормоните, може да ги снабди и с жива играчка даже, но заслужава ли си това срещу всичко останало? Утре в 14 часа имам да представя в кметството десетки удостоверения от прокуратурата за взломните кражби в службата ми в последните месеци, дължащи се на подрастващата мъжка част, живееща с въпросните щастливи любезни и безкрайно доброжелателни млади момичета. Не е за вярване, но за тях страданията на малко дете, на куче, кон или котка, не представляват нещо, което може да помрачи настроението им и няма да дам примери, защото са просто зловещи и не подхождат на предназначението на почивния ден.
цитирай
59. анонимен - Аз съм 40-годишен мъж. Все още де...
25.04.2010 10:26
Аз съм 40-годишен мъж. Все още девствен. Нещо да ми липсва?
цитирай
60. sexmania - 56. musik -
25.04.2010 10:34
това което казваш е самата истина. не важи само за секса а за всичко. правят го не само децата но и възрастните. представи си колко хора денонощно мислят какво ще кажат съседи, приятели и тн. много по-лесно би било да проумеят че не трябва изобщо да им пука за разни чужди мнения.
цитирай
61. sexmania - 57. анонимен
25.04.2010 10:40
трудно ми е да те разбера защото говориш на чужд език. аз владея само френски. но ти по-добре се изказвай на български.
цитирай
62. анонимен - :))))))))))))))))))))
25.04.2010 10:52
sexmania написа:
каква е гаранцията че на 25 ще си готова за майка? има хора които и на 80 знаят по-малко от 15 годишните. никога не може да си 100% в час.
не е възможно да живееш перфектно и никога да не правиш нещо което за околните е недопустимо. въпроса е дали ти пука за хорските приказки.
по-добре по-рано отколкото по-късно. доказано е че ако една жена не е правила секс на 25 години, тя е поне до известна степен емоционално обременена.

Колко техники да владееш и колкото да търсиш никога няма да намериш вулва напречно ,а ако нямаш и чувстава пак не се получава,ача това 15 годишните не го знаят :))))))))))))))Но докато го научат в един момент се изхабяват и морално и физически ,а и разбират ,че са си лепнали нещо което може да им коства живота.Нека са наясно и това ,че заразените и обречени хора са жестоки и УМИШЛЕНО понякога разнасят заразата.Вче се говори и за зараза разнасяняна само от слунка -така ,че МИСЛЕТЕ С ГЛАВИТЕ СИ А НЕ САМО С ОНАЯ СИ РАБОТА
цитирай
63. sexmania - 58. vmir -
25.04.2010 11:02
знам че е така, но ти говориш за жени които почват да раждат едно след друго и изобщо не спират. други решават как ще премине живота им. циганите предварително са приели че ще се изхранват от кражби.
аз наблегнах на чисто човешкия, психологическия аспект. щастието и свободата са много важни. реално не можем да пренебрегнем финансовата страна на въпроса защото прехраната е изключително важна, но ако я забравим за секунда нещата стават точно такива каквито ги описах.
ванеса не е откраднала, не се е сбила или обидила някой. точно обратното - една безкрайно щастлива и слънчева жена. защото набляга на позитивното в живота.
цитирай
64. sexmania - 59. анонимен
25.04.2010 11:04
горкия! сигурно много те боли ръчичката?
цитирай
65. sexmania - 62. анонимен
25.04.2010 11:16
това важи за абсолютно всички хора, не само за децата. възрастните застраховани ли са? тези които правят повече секс са по-наясно с въпроса. според мен неопитния е по-застрашен, защото е като в небрано лозе. тъкмо се престраши и вземат че му лепнат нещо. хем не се е научил, хем е пропуснал цял куп приятни преживнявания. и защо е живял?
цитирай
66. vmir - 63. sexmania,
25.04.2010 11:38
sexmania написа:
ако я забравим за секунда нещата стават точно такива каквито ги описах.


Съвършено вярно. За съжаление обаче, грешките и заблудите ни идват именно от смесване на моментната картина в която се намираме с вечната, през която преминаваме. За съжаление, дори цял живот не стига, за да отделим едната от другата, затова е добре поне умишлено да не ги смесваме, а когато приемем, че нуждата ни от наслади и удоволствия го изисква, добре е да потърсим такова обяснение, че да си начешем гъдела без да правим себе си или другиго на глупак. Вярвам, че по този начин могат да се видят, почувстват и разберат много неща, които без такава предварителна “подготовка” бързо ни отегчават и пресищат, защото човек няма как да оцени онова, което му се поднася наготово, пък било то и най-приятният за момента гъдел на най-приятното за почесване или облизване местенце.
цитирай
67. rpatel - Виж сега, проблемът не е дали си била ...
25.04.2010 12:03
Виж сега, проблемът не е дали си била на 11 или на 20 когато си го направила първия път, а дали си го направила с акъл и най-вече с любов! Защото ч...нето без любов си е пълна простотия. Като искам да се изпотя, ще ида на фитнес. А колкото до акъла. Ами и на 11 можеш да мислиш за собственото си здраве и за здравето на другия. Така, че лошо няма! Стига да не се стига до неприятности. Това е. Колкото до това, че е родила на 16. Щом се е справила с ролята си на майка, защо не. И тук нещата са много индивидуални. Едно момиче на 16 може да е супер майка, грижовна, отговорна и т.н., друга жена дори и на 30 да не е. Въпросът пак не опира до възрастта. Вярно е, че днес децата се развиват по-бързо и докато ние преди 15 години все още си играехме с кукли, днешните деца вече са открили доста неща за любовта и секса. Лошо няма! Стига да го правят умно. Защото ще се съгласиш, че венерическите болести са много гадно нещо! Но пък за това са измислени презервативите, нали така?
цитирай
68. omirotvoritel - sexmania
25.04.2010 12:41
Това е от анаболите. За тези хора няма деца, жени, каквото и да било. Има само свръх висок адреналин и са изцяло подвластни на него, т.е. могат да ти скочат примерно, защото им дишаш въздуха. Абсолютно без причина.
цитирай
69. omirotvoritel - rageagainst
25.04.2010 12:44
Тъкмо ще зяпаме сеир. Гледай да сигнализираш, че да не го пропусна!
цитирай
70. sexmania - 66. vmir -
25.04.2010 13:15
хубави и верни неща говориш. проблема е че за различни хора различни принципи са приложими и никога не знаеш кой е правилния. разбираш го чак накрая. вярното за едни е грешно за други. не става дума за мнения, а за реални последствия.
понякога си мисля че някой отгоре нарочно поставя изпитания пред хората и им създава всевъзможни абсурдни ситуации за да види как ще реагират.
в крайна сметка може да остане утехата че човек е решил сам как да протече собствения му живот. а представяш ли си и това да липсва? хем друг ти обяснява кое е правилно, хем се оказва че съвета е бил грешен но вече е късно да поемеш в друга посока. ужас!
цитирай
71. анонимен - sexmania
25.04.2010 13:15
sexmania написа:
по-добре ли е с интриги, лъжи и злепоставяне на колеги както правят повечето хора?
ако можеш да ми дадеш съвет по въпроса, ще те изслушам с удоволствие. няма маловажна информация.


Сигурно нещо няма да схвана добре. Да не би да твърдиш, че за издигането в кариерътъъъ е по-добре да бъдеш лесна, тоест благосклонна към ебане секретарка/колежка отколкото да лъжеш, правиш интриги,да злепоставяш колеги? Егати въпроса, който задавам! Ако подобни роли ти се нравят вкарвай си се вътре и търси начин да се усъвършенстваш. За мен и двете роли са абсурд и когато съм се натъквала на тях чесно казано доста съм се забавлявала. Особено пък, когато в ролята на интригант или еблива колежка се вкара мъж. Голямо падение е да знаеш. Ама на който както му е удобно.
цитирай
72. sexmania - 67. rpatel
25.04.2010 13:51
всичко трябва да се прави с акъл. дори когато сме в територия обсебена от чувствата. но всъщност има ли любов трудно може да се мисли.
наскоро гледах интервю с лепа брена. тя каза че преди да срещне мъжа си изобщо не е искала да се влюбва, защото влюбения човек не може да гледа реално на живота. обитава някакъв свой свят който обикновено е неразбираем за околните. абсолютно съм съгласна. в любовта трудно може да се търси акъл. лепа брена е видяла какво ли не от живота, спор няма. може да й се вярва.
защо всички говорят за венерически болести? те не са опасност само за тийнейджърите. би трябвало още от малки децата да знаят за какво иде реч за да могат да се предпазят. незнанието е опасно.
цитирай
73. sexmania - 68. omirotvoritel -
25.04.2010 13:56
чувала съм че анаболите имат такова действие. изобщо не ме интересува какво би накарало някой да ги взема. болни хора!
цитирай
74. sexmania - 71. gspot -
25.04.2010 14:15
много хора извличат полза от двете роли. често са комбинирани.
хрумвало ли ти е че шефа може да е хубав мъж? не е задължително да е млад а просто да е стойностен. така съчетаваш полезното с приятното. трябва ли да се откажеш само защото някой ще каже че използваш "непозволени удари"? всъщност непозволени ли са ако се влюбиш наистина?
цитирай
75. анонимен - sexmania
25.04.2010 14:33
:)))))))) Как да ми е хрумвало? Не ми е хрумвало, ами ми се е случвало - баш да е умен и млад, баш да е еротичен, баш да се заливаме от смях заедно. И тук вече
продължението ти за приятното и най-вече за полезното започва лекинко да смърди. А засмърди ли ми... не ми е интересно да разказвам нататък. Пък и за теб, както и за тези с подобно мислене на твоето не им е нужно да знаят продължението. Няма да ви е от полза. А и темата на поста ти не е такава.
цитирай
76. sexmania - gspot
25.04.2010 14:51
да, има някои рискове. жалко че при теб не се е получило. а би могло да е прекрасно.
цитирай
77. greatman - sexmania
25.04.2010 14:57
Тук обаче има "чисти" хора, които твърдят, че това не било българското семейство. Абе, умират си да лъжат на килограм. Все едно само в Биг Брадър има скандали, лъжи и т.н.
цитирай
78. анонимен - :))
25.04.2010 15:11
sexmania написа:
да, има някои рискове. жалко че при теб не се е получило. а би могло да е прекрасно.


Беше извънземно. Ти задръж прекрасното за себе си. хехе.
цитирай
79. анонимен - искаш ли да ви запозная? Moje6 li ...
25.04.2010 15:29
sexmania написа:
искаш ли да ви запозная?

Moje6 li da ni zapoznae6?
цитирай
80. tutankhamon661 - 42. sexmania
25.04.2010 15:42
До едно време изобщо не подозираха. После класната я натопи, а родителите обвиниха класната, че лъже. Изобщо не допуснаха, че може да е истина.
Повечето хора не вярват на това, което не им изнася, и предпочитат да търсят другаде вината.
В резултат Бебето продължи по същия начин и самата тя се присмиваше на глупавите си родители. Ако питаш мен, те си го заслужаваха напълно.
цитирай
81. sexmania - 77. greatman -
25.04.2010 15:48
знам ги колко са "чисти". не било българското семейство ли? такава лъжа може да изрече само човек който има доста за криене. по този начин се надява да убеди околните че дори не може да допусне подобни неща. това ще му послужи за прикритие да продължи с същите занимания.
цитирай
82. sexmania - 78. gspot
25.04.2010 16:09
може да е извънвселенско. това вече бих го задържала.
цитирай
83. sexmania - 79. анонимен
25.04.2010 16:10
луд ли си? не разбра ли че се майтапя?
цитирай
84. sexmania - 80. tutankhamon661
25.04.2010 16:13
и мен ме обвиниха че можело деца да прочетат "френска любов", но това са все хора които бягат от личната си отговорност. много ясно, така е по-лесно и имат повече време за кафенцето.
цитирай
85. admiral - Никоя уважаваща себе си жена няма да ...
25.04.2010 16:57
Никоя уважаваща себе си жена няма да търпи идиот, който се държи просташки с нея. Трябва да е някоя много закъсала, за да наведе глава.
Ванеса е открила човека, който я прави щастлива. Всеки желае точно това. Цветелин може да не е богаташ, но се видя, че се обичат. Останалото е без значение.
цитирай
86. greatman - знам ги колко са "чисти&qu...
25.04.2010 17:08
sexmania написа:
знам ги колко са "чисти". не било българското семейство ли? такава лъжа може да изрече само човек който има доста за криене. по този начин се надява да убеди околните че дори не може да допусне подобни неща. това ще му послужи за прикритие да продължи с същите занимания.

И да спечелят съмишленици, които също имат много за криене. После на "депутатски" принцип ще се пазят взаимно.
цитирай
87. vmir - 70. sexmania,
25.04.2010 17:19
sexmania написа:
хубави и верни неща говориш. проблема е че за различни хора различни принципи са приложими и никога не знаеш кой е правилния. разбираш го чак накрая. вярното за едни е грешно за други. не става дума за мнения, а за реални последствия.
понякога си мисля че някой отгоре нарочно поставя изпитания пред хората и им създава всевъзможни абсурдни ситуации за да види как ще реагират.
в крайна сметка може да остане утехата че човек е решил сам как да протече собствения му живот. а представяш ли си и това да липсва? хем друг ти обяснява кое е правилно, хем се оказва че съвета е бил грешен но вече е късно да поемеш в друга посока. ужас!


Вярно, че има много лични различия, но има и общи приличия. Погледни само припряността, с която някои реагират на мнения или съвети, сякаш някой посяга над тях физически. В тази припряност е кодирано истинското им отношение и безрезултатността на редица жестове спрямо тях.
цитирай
88. анонимен - Ей, Сексмания! Струва ми се, че мен ...
25.04.2010 18:38
Ей, Сексмания! Струва ми се, че мен си търсила цял живот. Толкова съм горещ и способен, че действам по-мощно от атомна бомба.

Граната - самоделка
цитирай
89. koker74 - И на мен ми направи впечатление с...
25.04.2010 18:56
И на мен ми направи впечатление силната любов между Ванеса и Цветелин.
Какво значение има кой кога е започнал и дали има средно образование? Щом се обичат, всичко е наред.
Споделената любов е велико нещо!
цитирай
90. sexmania - 85. admiral -
25.04.2010 19:28
нали видя че има и такива които се търпят? някои хора са родени да бъдат изтривалки.
цитирай
91. sexmania - 86. greatman -
25.04.2010 19:29
умна тактика, признавам го. но и доста лицемерна.
цитирай
92. sexmania - 87. vmir
25.04.2010 19:34
аз нямам нищо против съветите. в крайна сметка сама решавам дали да се вслушам. понякога може да изглежда че се дразня, но не е така.
тези които реагират агресивно, не ме интересуват. изказвам мнението си но всъщност не очаквам някой да ме чуе, а още по-малко да го приеме като съвет.
цитирай
93. vmir - 92. sexmania,
25.04.2010 20:02
sexmania написа:
аз нямам нищо против съветите. в крайна сметка сама решавам дали да се вслушам. понякога може да изглежда че се дразня, но не е така.
тези които реагират агресивно, не ме интересуват. изказвам мнението си но всъщност не очаквам някой да ме чуе, а още по-малко да го приеме като съвет.


Това е прекрасно, поздравления!!!
цитирай
94. imperator - Някои жени харесват простаци като ...
25.04.2010 20:50
Някои жени харесват простаци като Стоян. Напомпал се човека и си мисли, че е господ.
Доказана истина: когато нарастват прекалено много мускулите на ръцете, други мускули стават неадекватни.
цитирай
95. анонимен - Реши ли дали пак ще си оставиш сърце ...
25.04.2010 21:03
Реши ли дали пак ще си оставиш сърце на венериния хълм или си се обръснала?
цитирай
96. sexmania - 88. анонимен
25.04.2010 21:54
за твое съжаление току-що ме разочарова. уж действаш като атомна бомба а си само някаква граната-самоделка. бегай бързо да пораснеш!
цитирай
97. sexmania - 89. koker74 -
25.04.2010 21:56
пълно щастие няма. все нещо ще липсва. затова човека е търсещо същество.
цитирай
98. sexmania - 93. vmir -
25.04.2010 22:45
благодаря!
цитирай
99. sexmania - 94. imperator -
25.04.2010 22:47
това е сериозен проблем. голяма работа че може да я вдигне на ръце щом не може да вдигне други неща, които са далеч по-важни.
цитирай
100. sexmania - 95. анонимен -
25.04.2010 22:48
ти пък да не чуеш нещо!
цитирай
101. анонимен - Скоро да си гълтала нещо? Сама си ...
26.04.2010 18:51
Скоро да си гълтала нещо? Сама си призна, че ти е кеф.
цитирай
102. karambol5 - Да си призная с почти всичко съм с...
26.04.2010 19:28
Да си призная с почти всичко съм съгласен с теб. Искам да те попитам само едно- ти имаш ли деца ?
Това ,че сега не осъзнава какво точно и е отнело детето не означава ,че няма д аго осъзнае в близко време . Факт е ,че си гледа добре детето ,но аз съм категорично против това да се налага като нещо нормално.
И в каква вързка споменаваш порнофилмите,че нещо не ми стана много ясно.......
Ванеса порно ли гледа ? Тайно ?
цитирай
103. defender - Скоро да си гълтала нещо? Сама си ...
26.04.2010 19:52
анонимен написа:
Скоро да си гълтала нещо? Сама си призна, че ти е кеф.

Май доста си загорял? Няма да ти се отвори парашутът, пръсни се от яд!
цитирай
104. dqd2 - sexmania
26.04.2010 20:13
Ясно е, че жените си търсят богат, умен, хубав, галантен, нежен, мъжествен и т.н., не само пмилионер, това е само един от критериите. Богатството не е всичко, но с него може да се купи почти всичко (който смята, че щастието не е в парите, не знае къде да пазарува, нали знаеш - шегувам се:)) Не знам защо, но често хубави, свесни жени се женят за хора неспособни да се погрижат за семейството си само по любов (независимо дали са богати или не). Любовта замъглява разсъдъка, а трезвата преценка при създаването на семейство е много по-важна, защото да избереш кофти човек за баща на децата си само заради влюбване си е егоизъм. Примерно жена, знаейки, че мъжът е агресивен се жени за него защото е влюбена, ражда му деца, те порастват... И я намразват, защото вместо да съсипе тяхното детство е можело да си избере друг съпруг. Според мен брак по любов без да се опознае човека е огромен риск.
цитирай
105. sexmania - 101. анонимен -
27.04.2010 01:31
кеф ми е но не и от теб!
цитирай
106. sexmania - 102. karambol5 -
27.04.2010 01:38
далече съм от мисълта да става мода. точно обратното - казах че налагането на правила е грешка. всичко е индивидуално. когато човек почувства нужда и готовност, може да го направи.
всяко подтискане на нужди и желания е вредно. жената която е чакала прекалено дълго докато изгуби девственоста си, а след това е попаднала на некачествен ебач, с сигурност ще чувства огромна липса цял живот. така се стига до порнофилмите за които питаш. може би не знаеш колко жени прибягват до "медицинските" продукции защото не са задоволени. да не мислиш че само мъжете го правят? това дори не е тайна. бих се учудила ако не го знаеш.
цитирай
107. sexmania - 103. defender -
27.04.2010 01:53
остави го смотльото! мисли се за много оригинален. сигурно го боли ръката и се чуди на кой да си го изкара.
цитирай
108. sexmania - 104. dqd2 -
27.04.2010 01:59
няма съмнение че е риск. най-важните решения са най-трудни.
преди да се съберат двама души, те показват само най-доброто от себе си. лошото изниква когато сложат халките. всеки си вика "край, вече не може да ми избяга. спирам да се преструвам". чак тогава показва истинското си лице.
затова съм против брака. вече на няколко пъти искаха да се женят за мен, но аз не се съгласявах. не само защото все още не ме влече семейния живот, но и защото не знам в каква посока ще се промени човека с който съм се събрала.
цитирай
109. анонимен - Реши ли дали пак ще си оставиш сърце ...
27.04.2010 09:30
анонимен написа:
Реши ли дали пак ще си оставиш сърце на венериния хълм или си се обръснала?

Все още си чакам отговора. Не избягвай въпроса!
цитирай
110. sexmania - 109. анонимен -
28.04.2010 00:24
нали ти казах че съм го обръснала. снимки от микроскоп искаш ли?
престани да ми задаваш един и същ тъп въпрос че ми писна!
цитирай
111. dqd2 - sexmania
28.04.2010 11:03
Чесно казано и аз не съм голям фен на брака, даже смятам, че вече се превръща в отживелица - новия Семеен кодекс трябваше да регулира отношенията, свързани с "фактическото съжителство". Пък и много съпрузи, знаейки, че разводът е дълга и скъпа за повечето хора процедура злоупотребяват с това, карайки половинката си да прави повече компромиси отколкото би правила без брак. В смисъл, че когато човек знае, че любимия може по всяко време да го зареже без условности, това действа дисциплиниращо за поведението му. Не мисля, че е проблем за децата, тъй като децата, растящи без един или двама родители са много - къде заради развод, раздяла или работа в чужбина. Това вече се възприема за нормално и няма да има отрицателно влияние в/у детето в степента, в която е имало преди 20 години примерно.
Лошото е, че в един моменат около 30 - тте човек предпочита рискования брак с непознат пред гарантираната самота на стари години. Но пък ако живееш години наред с някой и осъзнаеш, че не става това е загубено време, а годините си минават. Помага способността бързо да се преценят хората, но пък това се постига с много контакти...
цитирай
112. rageagainst - 109. анонимен
28.04.2010 12:37
анонимен написа:
анонимен написа:
Реши ли дали пак ще си оставиш сърце на венериния хълм или си се обръснала?

Все още си чакам отговора. Не избягвай въпроса!

Кретенчо, защо не млъкнеш, а?
цитирай
113. sexmania - 111. dqd2 -
28.04.2010 17:44
с последния си коментар все едно изказа моите мисли. абсолютно съм съгласна. точно затова човек не трябва да се ограничава. ако направи тази грешка, после е склонен на всевъзможни компромиси за да избегне самотата. така идват главоболията. "абе карай, важното е да има някой до мен." ужасна мисъл - никога не бих се водила от нея.
цитирай
114. sexmania - 112. rageagainst
28.04.2010 19:03
няма да млъкне този смотльо. сигурно е същия който преди време ме попита дали пускам да ме чукат отзад. все такива въпроси ми задава. едва ли ще спре.
цитирай
115. анонимен - Странни неща стават по българските ...
28.04.2010 22:16
Странни неща стават по българските училища. Само да на почнат и в детските градини, че не ми се мисли!
цитирай
116. анонимен - Taka kato gledam toq rageagainst ti ...
28.04.2010 22:43
Taka kato gledam toq rageagainst ti zadava mnogo smisleni vyprosi,to4no po tvoqta 4ast,za6to ne go udostoi6 s otgovor ami s edrazni6,sega na o6tipana gospojica li se pravi6 ili na visokomoralna,nali si mnogo otvorena? Kato si taka ebliva,bez izvinenie,za6to ne ni osvetli6 za fenomenalnite si uspehi v li4en i profesionalen plan? 6tastliva li si,udovletvorena li si,ima li ot kakvo? A Vanesa o6te ne e znaela syrbqlo li q e ili ne6to drugo,tq i vsi4ki po4ti v tazi ky6ta sa s pylen razpad na cennostite,seks -nqma lo6o,no otno6enie,uvajenie mejdu partniorite,semeistvoto kato cennost.Kakvo go vyzhvalqvate tozi Cvetelin,koito e edin myrzelivec,koito jivee kato absoluten tyrtei i e pylen bokluk,vidqhme go kak s eotnasq kym biv6ata si priqtelka -nqma elementarno uvajenie kym li4nostta,a mnogo obi4al Vanesa,obi4a samo interesa.Haide do skoro i sys zdrave,jalko 4e nqma ostanali normalni i stoinostni hora ili te sa malcinstvo.
цитирай
117. sexmania - 116. анонимен
28.04.2010 23:08
май не влизаш често в този сайт? нека ти обясня: rageagainst не ми задава въпроси а направи забележка на анонимния.
да не би да отречеш, че тези в къщата много точно представят българското семейство? не си криви душата. такава е тъжната картинка. за някои даже не е тъжна а много весела.
цитирай
118. анонимен - Ne otri4am, 4e tova otrazqva ist...
28.04.2010 23:31
Ne otri4am,4e tova otrazqva istinata za bylgarskoto semeistvo,a ne priemam,4e ostanalite vyzhvalqvat tova.Qvno si s dosta ograni4eni umstveni vyzmojnosti,6tom ne si mi shvanala misylta,koqto dosta qsno e formulirana.Ne otgovori na moite vyprosi ili prosto nqma kakvo da kaje6?
цитирай
119. sexmania - 118. анонимен
28.04.2010 23:59
съжалявам но трудно разчитам твоя "чист" български. очевидно ти имаш проблем с умствените способности щом не си научил българските букви.
цитирай
120. анонимен - Извинявай, че не покривам "...
29.04.2010 00:42
Извинявай,че не покривам "високите" ти критерии,забелязала съм,че не отговаряш на въпроси,на които няма какво да кажеш,лека нощ и успех в покоряването на нови върхове:),ако ме разбираш,че не е много сигурно
цитирай
121. dqd2 - sexmania
29.04.2010 09:30
И аз си мисля, че не бих направил компромис, но в същото време човек се плаши, че ще одъртее и ще спрат да го харесват, вече няма да може да избира. Затова - късметлия е всеки, който умее да прецени бързо и докато е млад кой е свестен, кой не. Но пък за да го умее, трябва да има опит, който изисква време. Така се получава затворен кръг. В крайна сметка си казвам, че ...каквото ми е писано и се опитвам да разпознавам жените повече чрез интуицията, отколкото на базата на съзнателен анализ - нещо, в което вие жените определено ни превъзхождате :))
цитирай
122. sexmania - 120. анонимен
29.04.2010 11:28
я, владееш и български! но да знаеш че има и по-високи върхове. аз ще те гледам оттам докато се изкачваш.
цитирай
123. sexmania - dqd2
29.04.2010 11:31
според мен интуицията е нещо което се дава по рождение. не може да се придобие. който я има, е с едни гърди пред останалите. аз лично понякога успявам да преценя хората с един поглед но нямам гаранция че това винаги ще се случва.
дали ще попаднеш на подходящ човек си остава най-вече въпрос на късмет. така мисля аз.
цитирай
124. анонимен - sexmania
29.04.2010 13:21
sexmania написа:
според мен интуицията е нещо което се дава по рождение. не може да се придобие. който я има, е с едни гърди пред останалите. аз лично понякога успявам да преценя хората с един поглед но нямам гаранция че това винаги ще се случва.
дали ще попаднеш на подходящ човек си остава най-вече въпрос на късмет. така мисля аз.

Ти можеш да мислиш?
цитирай
125. rageagainst - 116. анонимен
29.04.2010 14:14
Абе, човек, ти какво се обърка? Тези въпроси ме дразнят и затова казах на анонимния да млъкне. Не са мои питанките.
цитирай
126. sexmania - 124. анонимен
29.04.2010 20:44
а ти?
цитирай
127. sexmania - 125. rageagainst -
29.04.2010 20:45
гледа а не вижда, но пък критикува!
цитирай
128. анонимен - Важното е, че изгониха дъртите. Мен ...
29.04.2010 21:58
Важното е, че изгониха дъртите. Мен много ме дразнеха.
цитирай
129. анонимен - НАКАЗАНИЕ
29.04.2010 23:43
МИЛИ ХОРА,НАКАЖЕТЕ!!!!!!....ВСИЧКИ МЪНИЧКИ (И ГОЛЕМИ) КУРВЕТИ!!!!!!
АЗ СЪМ НА 36 ГОДИНИ,СПОРТУВАМ,ПЕЧЕЛЯ МНОГО ДОБРЕ,СЪС СИГУРНОСТ НЕ СЪМ ГЕЙ,А СТРЕЙТ...И ВСЕ ОЩЕ СЪМ ДЕВСТВЕН ,КАТО ПО-ГОРНИЯ БАТКО НА 40.....И МЕН ЛИ МНОГО МЕ БОЛИ РЪЧИЧКАТА,КУРВЕНЦЕ ОТКАЧЕНО???МРЪСОТА НИЕДНА ,КОЙ ТЕ Е ВЪЗПИТАВАЛ???ДЕЦАТА НА САТАНАТА ЛИ???....
цитирай
130. sexmania - 129. анонимен -
30.04.2010 00:23
на 36 още девствен? леле, представям си колко си грозен и застрелян! естествено че те боли ръчичката. това и дете може да се досети. а всяка сутрин се будиш с мокри слипове. нали няма да отречеш биологичните закони? пък и да ги отречеш никой няма да ти повярва, само ще ти се смеем. с сигурност не печелиш добре, иначе щеше да ходиш по жени. пробутвай си лъжите някъде другаде!
цитирай
131. dqd2 - sexmania
30.04.2010 11:34
Лелее, досега не си правех труда да чета какво ти пишат останалите, но сега съжалявам, че го сторих. Не знам защо така се заяждат с теб, вероятно са тъпи комплексари. Ако посетителите на всички постинги с много коментари са такива, добре, че малко хора ме коментират.
Не знам защо, но българските мъже по-скоро чакат да ги свалят, разчитайки на собствената си атрактивност, отколкото допускат самите те да предприемат нещо. Примерно да приемем, че 36 годишният анонимен девственик наистина е готин и богат, следователно според него жените трябва да се избиват да го свалят и понеже това не е така се озлобява. Изобщо няма значение колко пари имаш, нито как изглеждаш (е, стига да не си някой квазимодо), много по-важно е държанието, маниера за самата свалка. Вече връзката е друго нещо...
цитирай
132. dqd2 - анонимен - НАКАЗАНИЕ
30.04.2010 11:39
Пич, както каах - никоя жена няма да се метне на врата ти само защото си богат и готин (в което се съмнявам). Че си хванал мазоли и на двете ръце от лъскане - това е ясно. Само не разбирам защо си девствен, няма ли други магарета край блока освен теб? Пък ако няма - поразходи се по поляните, все ще намериш някое стадо овци. Защото щом на 36 си девстен, значи и циганките не ти пускат, остават животните...
цитирай
133. newlogic - Мила ми, сексмания
30.04.2010 12:51
Добре си написала поста и всичко е така (на пръв поглед).
Имам няколко въпросчета, на които се надявам да ми отговориш искрено:
1. Казваш, че няма лошо да се започне секс на 11, за да се изпита удоволствието от мъжкия пенис. Смяташ ли, че децата на тази възраст са готови за това? И дали осъзнават какво точно правят? И ако стане нещо (примерно бебе), кой ще поеме отговорноста - родителите, баба и дядо или ще изоставят училище, за да започнат работа (макар че не виждам кой ще ги назначи - непълнолетни и без образование)?
2. По същата логига трябва ли да започнат да пият алкохол и да употребяват наркотици от 11 г, за да изпитат не по малкото удовоствие от тези неща?
3. Смятах ли, че щом едно момиче роди на 16-17 г, ще има добър живот? Или ще прекара най-губавите си години в грижи за дете, като междувремено ще занемари образованието си и по-късно трудно би могла да се развива професионално?
4. Дали ключа към успешна и щаслива връзка са секс, лизане, близане, свирки и т.н.? Не смяташ ли, че е нужно много повече от това?
5. Секса състезание ли е за теб? До колко са важни неща като - от кога ще започнеш да го правиш, с колко ще преспиш, какво ще експериментираш?
6. Не смяташ ли, че ако всичко започне много от рано и много сексуални контакти, ще загубиш интерес по-късно?
Това е за сега, :) Благодаря предварително
цитирай
134. анонимен - Лелее, досега не си правех труда да ...
30.04.2010 13:40
dqd2 написа:
Лелее, досега не си правех труда да чета какво ти пишат останалите, но сега съжалявам, че го сторих. Не знам защо така се заяждат с теб, вероятно са тъпи комплексари. Ако посетителите на всички постинги с много коментари са такива, добре, че малко хора ме коментират.
Не знам защо, но българските мъже по-скоро чакат да ги свалят, разчитайки на собствената си атрактивност, отколкото допускат самите те да предприемат нещо. Примерно да приемем, че 36 годишният анонимен девственик наистина е готин и богат, следователно според него жените трябва да се избиват да го свалят и понеже това не е така се озлобява. Изобщо няма значение колко пари имаш, нито как изглеждаш (е, стига да не си някой квазимодо), много по-важно е държанието, маниера за самата свалка. Вече връзката е друго нещо...

цитирай
135. godfatheraz - 131 /132. dqd2
30.04.2010 15:39
Много си прав. Съжалявам, че всичко това не го написах аз. Анонимният явно изобщо не се чува какви щуротии говори и всичко това, само за да обиди дама. Много мъжествено, няма що! Това показва колко му е акъла и защо е девствен на 36 години. Ако наистина е девствен, защото все още ми е трудно да повярвам, че може да има такъв убитак!
цитирай
136. анонимен - аз мисля
30.04.2010 17:14
че 11-12 години е твърде късно за започване на сексуален живот. според мен оптималната възраст е между 6-8 години. след това вече може да е прекалено късно и да настъпят непоправими последици за въздържателя, които да се отразят на качеството на секса през целия му живот.
надявам се да съм помогнал на читателите.

сърдечни поздрави,
потребителскоиме
цитирай
137. godfatheraz - 136. анонимен
30.04.2010 17:29
Нима на 36 пораженията ще са по-малки?
цитирай
138. lovemaster - Сериозно ли има 36-годишен девс...
30.04.2010 21:26
Сериозно ли има 36-годишен девственик? И се хвали с това, вместо да се засрами?
Абе човек, на кой свят живееш? Това твоето не е за хвалба, определено!
цитирай
139. sexmania - 131. dqd2
01.05.2010 00:53
просто си перфектен! явно сме на едно мнение по въпроса. няма начин красив и богат мъж да е девствен на 36 години. такива мъже имат купища фенки и още от малки свикват да се възползват от възможностите.
анонимния си измисля за да ни бъзика. сигурна съм че и той е наясно какъв е манталитета на мъжете с много фенки. само се чудя защо си мисли че ние не го знаем?
цитирай
140. sexmania - 133. newlogic
01.05.2010 01:22
1. не важи за всички и не смятам че трябва да се гони задължително тази цел. но някои определено съзряват по-рано. да се лишават ли? за останалото трябва да се помисли сериозно. има всякакви ситуации. ако има кой да гледа детето, образованието може да се продължи. има и частни уроци вкъщи - понякогате са по-полезни от тези в училището.
2. тук си се объркал. алкохола и наркотиците не са жизненонеобходими и не се появява нужда от тях както е при секса.
3. на 16 или 26 - и в двата случая може да е добре, може и да е зле. гаранция няма. за образованието вече казах. професионалното развитие зависи и от други неща. ако не роди, каква е гаранцията че ще преуспее? а кариеристката естествено че няма да роди на 16, защото има съвсем други желания и цели. такива жени и на 30 да родят, рядко са добри майки защото мислят повече за работата.
4. да, нужно е повече но без качествен секс е изключено. защо мислиш се развеждат богати, красиви, умни хора които отстрани изглеждат щастливи? защото не си пасват в леглото. но това околните не могат да го видят и се чудят.
5. по принцип не е съзтезание но някои намират наслада като го приемат за такова. всички изброени неща са изключително важни и влияят силно върху живота на човека. въпроса е какви други "екстри" има около тях.
6. не смятам че човек може да изгуби интерес към секса поради ранно почване или многобройни контакти. по-скоро това може да стане заради еднообразието, т.е. заради малкото контакти.
надявам се да си доволен!
цитирай
141. sexmania - 135. godfatheraz
01.05.2010 01:25
знаех си че ще ме защитиш. благодаря ти!
цитирай
142. sexmania - 136. анонимен
01.05.2010 01:26
помогна много. заслужаваш и награда.
цитирай
143. sexmania - 138. lovemaster
01.05.2010 01:27
според мен се преструва. едва ли е толкова застрелян.
цитирай
144. newlogic - 140. sexmania
01.05.2010 02:39
Благодаря за отговорите! С много от нещата не съм съгласен, обаче :)
1. Повечето деца съзряват горе-долу по една и съща възраст, вярно има изключения, но това не значи, че ако започне пубертет на 9 г, трябва да започни да прави секс, за да засити нагона си. Трябва да има регулиране и контрол. Всичко с времето си.
2. Не виждам какво му е жизненоважното на секса. Никой не е умрял заради липса на секс. Целта на секса е възпроизводство. И понеже сме "разумни" същества, би трябвало да се научим да се контролираме, а не да се държим като животни. Алкохола и наркотиците също доставят удовоствие и ако не се осъществява контрол върху тях, децата ще започнат да ги използват още в ранна възраст (в българия вече е факт).Към тях също се изпитва влечение, стига да ги използваш редовно. Лошото е, че всичко това- секс, алкохол, наркотици, могат да нанесът непоправими последици върху човек, когато не се използват правомерно и се прекалява с тях.
3. Наистина няма гаранция, че ще се развиеш по-добре, ако родиш по-късно, но вероятността е по-голяма. За мен най-подходящата възраст за жена да стане майка за първи път е межсу 23-28 г. До тогава вече ще знае какво иска от живота и ще има достачно опит, за да възпита добре детето си.
4. За мен секса е от последните причини, заради които се развеждат богати и преуспели хора. От първите причини са парите, желанието за свобода, извънбрачните връзки, липсата на свободно време и намаляване в общуването.
5. За някои хора си е чисто състезание. особено при младежите.
6. Ако правиш секс всеки ден, примерно, в един момент ще има насищане и известно време няма да ти се прави. Същото е като при яденето. Когато видиш любимата си храна, гледаш да се натъпчиш, можеш дя я ядеш всеки ден, но ако започнеш да го правиш, след 1 седмица ще ти омръзне и ще ти се отврати.
цитирай
145. newlogic - Да мислиш само за секс и това да е д...
01.05.2010 02:55
Да мислиш само за секс и това да е движещата ти сила е чисто животинско. Има много по-стойностни неща в живота, които носят много по-голяма радост и щастие на човека.
Секса е просто елементарен начин за изпитване на удоволствие. Също като пиенето, яденето и наркотиците. Дори и да станеш най-голямата професионалистка и да научиш Кама-Сутра наизуст, пак няма да си напълно щастлива, защото щастието се крие другаде. Секса е само задоволяване на една първична нужда, на която се дължи възпроизводството на човека.
Тук не искам да кажа, че секс не трябва да се прави, напротив, но нагона трябва да бъде увладян от човека, а не обратното. Развиването на сексуалния живот на една двойка трябва да е взаимен процес, който се харесва и на двамата. Не може да караш приятелката ти, примерно, да ти прави свирка, когато не и е приятно, като в своя защита посочиш жена като Сексмания, която ги върти наред и без проблеми.
Аз лично не обичам оралния секс, и не мисля че той е необходим за да се изпита голямо удовоствие и силен оргазъм. Има много по-добри неща от това и резултатите са много по-големи.
Просто за всеки човек е различно.
Единственото сигурно нещо в живота е, че няма връщане назад. Когато понатрупаш годинките и осъзнаеш грешките си, няма как да се върнеш и да ги коригираш. Няма как и да ги преживееш на ново, защото усещанията са различни, на различна възраст.
Затова преди да направиш нещо, трябва да помислиш за последствията от него. В момента, когато ги осъзнаеш и си готов да ги приемеш, тогава може да предприемеш дейсвие.
Но никой не е длъжен да страда заради друг човек, и да носи последсвията от чужди грешки, независимо дали тези грешки са направени от децата му.
Живота е достатъчно кратък, за да го прекараме в поправянето на чужди и свои грешки.
цитирай
146. анонимен - Сексът не бил жизнено необходим! ...
01.05.2010 09:47
Сексът не бил жизнено необходим! Хи-хи-хи! Някои не знаят на кой свят са!
цитирай
147. анонимен - 142. sexmania - 136. анонимен
01.05.2010 15:47
sexmania написа:
помогна много. заслужаваш и награда.


а, мерси, не ми трябва. имам си всичко. дай я на някой по-нуждаещ се. за мен по-важно е да помогна.
цитирай
148. анонимен - И на кои върхове си се изкачила- по ...
01.05.2010 22:08
И на кои върхове си се изкачила- по брой мъже с които си спала най-вероятно,голям връх няма що.Ако не беше жалко,щеше да е смешно
цитирай
149. sexmania - newlogic
02.05.2010 12:38
1. всичко е относително. 9 години наистина е рано. всеки си знае себе си.
2. тук направо ме шокира. не мога да повярвам че го е написал млад човек и то в 21 век. на мен няма да повярваш защото явно ме мислиш за тъпа, но питай някой специалист - психолог, сексолог и тн. той ще ти обясни че секса е жизненонеобходим. има хора умрели от липсата му. но дори да не умрат, това ги съсипва и психически и физически. тези неща отдавна са доказани от науката. учудвам се че не ги знаеш. не можеш да отричаш всеизвестни неща.
пак ти казвам да не бъркаш секс с алкохол и наркотици. секса можеш да го сравниш напримерно с храненето - колкото и да ядеш, след няколко часа пак ще имаш нужда от същото. от алкохол и наркотици изпитваш зависимост но само ако започнеш да ги приемаш. организма обаче няма нужда от тях - можеш да минеш и без тези "екстри". абсурдно е да се бъркат.
3. на теория би трябвало възрастния човек да знае повече но на практика не е така. има 50-60- годишни хора които знаят по-малко за живота от 15-годишен. явно не познаваш такива но аз съм виждала зрели индивиди които не са и чували за презерватив.
4. това също са възможни причини но секса е една от най-често срещаните. в някой от следващите ми постинги ще разкажа истинска история в която аз не участвам но ми бе разказана от участник. ще видиш как всичко друго може да е наред но не и секса, което довежда до развод. с сигурност ще бъдеш доста учуден.
5. да, често се случва.
6. груба грешка! любимата храна можеш да я сравниш с човека с който правиш секс - той може да ти омръзне. но желанието за секс е сравнимо само с нуждата от храна, а тя винаги съществува.
никой не казва да мислиш само за секс но не си прав да го определяш като "елементарен". не аз, други са го нарекли "върховното удоволствие". то си е такова. ако го отречеш, значи си малцинство. болшинството мисли друго.
цитирай
150. sexmania - newlogic
02.05.2010 12:40
казваш "контрол, увладяване". всичко това е самоизтезание. предпочитам да мисля за приятни неща.
никой не съм карала да ме сочи за пример. дори не ми е хрумвало че някой може да каже на приятелката си "направи ми свирка, защото sexmania така съветва".
цитирай
151. sexmania - 146. анонимен
02.05.2010 12:41
без секс, все едно без храна. изключено!
цитирай
152. sexmania - 147. анонимен
02.05.2010 12:42
браво! значи имало поне един безкористен човек.
цитирай
153. sexmania - 148. анонимен
02.05.2010 12:43
ако искаш и ти се включи купона! тъкмо ще спреш да завиждаш!
цитирай
154. newlogic - 149 и 150
02.05.2010 20:50
Благодаря за отговорите. Не те мисля за тъпа или нещо подобно, просто ми е интересно да чуя мнението ти по тези въпроси. Аз мразя да слагам етикет на хората - кой умен, кой тъп, кой красив, кой с комплекси и т.н. Всеки си знае сам за себе си.
Аз знам не по-малко истории от теб за най-различни неща в подкрема и на мойта и на твойта гледна точка. Мога да кажа само, че всичко е много относително, за които ти ще се съгласиш с мен.
Ще ми е интересно как ще разсъждаваш, когато един ден станеш майка и имаш деца. Какво ще посъветваш дъщеря си, когато стане на 10 и започне да мисли за секс и момчета. Дали ще си готова да станеш баба, преди да си навършила 40 г.
За възрастните хора си права, има много ограничени по отношение на секса, но на тях не им е трябвало повече. Не са чували или използвали кондоми, защото никога не са имали нужда от тях.
Увладяването и контрола са много важни в нашето ежедневие, а и винаги са били. Пълната свободия води до лоши последици, защото малко хора могат да се самоконтролират.
За секса и въздействието му върху човека, можем да си говорим много, но не става тук. Аз съм чел много неща свързани с това (включително и няколко книги на д-р Фройд), видял съм много неща и съм опитвал много неща, приятели са ми споделяли тяхни преживявания и така. Но вече тази тема не ми е толкова интересна. Пиша за нея, за да мога да споделя моя опит с хора, които имат нужда и да чуя мнението им по темата.
А това дали искаме или не да бъдем за пример, не зависи от нас. има много хора, млади и стари, които четат постингите и които търсят доказателства за техния начин на мислене. Но това е друга тема, няма да те занимавам с това.
Ще следя какво пишеш, но няма да ти досаждам повече с коментарите си, или ако го направя, ще е с кратки такива.
цитирай
155. dqd2 - Всички до един спорите за глупости - ...
02.05.2010 23:26
Всички до един спорите за глупости - щом е подсъден половият акт с лице под 14 години макар и да е с негово съгласие, значи се приема, че 14 години е границата, след която е нормално да се води полов живот и толкова.
цитирай
156. dqd2 - Ето ви едно смешно клипче. . . htt...
02.05.2010 23:26
Ето ви едно смешно клипче... http://www.vbox7.com/play:8a9da149
цитирай
157. sexmania - newlogic
03.05.2010 09:02
важно е да се обменят мнения - така се стига до истината.
цитирай
158. sexmania - dqd2
03.05.2010 09:07
така казва закона. остава да измислят как да контролират малките но не ми се вярва. по-скоро нещата вървят в обратната посока - пълна неконтролируемост.
клипчето е голям купон!
цитирай
159. dqd2 - sexmania
03.05.2010 12:36
Няма как - контролът е само по отношение на възрастните над 18. Другото е въпрос на възпитание в семейството и в училище, което пък зависи от родители и учители. Тъй като заплащането на учителите е ниско, и професията им е нежелана, следователно напоследък педагогика учат предимно тъпаци, които не могат да ги приемат нищо друго в университета. Но ако учителските заплати се увеличат, за местата ще започне да има по-голяма конкуренция, следователно, ще се подобри и качеството на обучение, оттам - и средата в училище, оттам - и децата ще поумнеят. Но, държавата няма пари. За да има пари, трябва да произвеждаме повече - пак се опира до икономика, политика. Но подобряването на обучението в университетите и съкращаването на броя им не изисква толкова пари. Просто се закриват половината измислени университети, а със спестените пари се подобрява обучението в останалите - така ще имаме по-добре обучени кадри не само за учители. Така колкото и да са прости студентите при приемането им, за 4 години учене - все ще поумнеят, ако не - на строежа.
цитирай
160. dqd2 - sexmania
03.05.2010 12:43
Мда, яко е клипчето, на мен ми се е случвало да сваря родителите си по време на секс - много неприятна и конфузна ситуация.
цитирай
161. анонимен - Аз мисля, че най-добре никога да не ...
04.05.2010 08:31
Аз мисля, че най-добре никога да не се започва. Защо ти е секса? Има порно канали, имаш си ръка, пълно е с играчки по секс шоповете. Всичко е налице.
цитирай
162. mmihaylov - sexmania
04.05.2010 09:14
Права си, но до някъде...сега тук всичко опира до въпрос на виждане. Масата от хората не могат да приемат 11 годишна да ди си легне с момче. Дефакто и аз не мога. Странно ми е дори не мога да си го представя. Че те са още дечица, какво са тръгнали да правят 15-16 год. окей, но 11...съжелявам малко са...даже твърде малко...изглежда ми направено поради някакъв проблем било то психически или породен от родителите...знам ли не съм никой да я съдя, но това си е нейния живот и тя си решава какво да прави с него. Всичко е въпрос на принципи възпитание и култура.
цитирай
163. veronika123 - Абе, хора, за какво удоволствие от ...
07.06.2010 17:08
Абе, хора, за какво удоволствие от секса говорите при лапета на по 11. Те още с куклите си играят, не знаят какво е да харесваш някого, та камо ли да разбереш удоволствието от секса. Пълни идиотщини!!! Не казвам, че трябва да го направиш в първата брачна нощ. Имам в предвид, че на всичко един ден му идва реда. И никой не може да ме убеди, че на 11 едно пишлеме, което не знае пикае ли му се, сере ли му се, или просто го сърби някоя въшка, може да изпита удоволствие. Та това е просто едно дете. Колко от вас са го направили на тази възраст?
И тези, които го одобрявате или нямате нищо против, да ви питам: Вие, когато бяхте на 11 не сте ли си играли още с куклите?
А за това, което авторката пише, че чула онези лапета да си говорят за свирки и разни такива - това идва от родителите. Защото именно те са отговорни за случващото се...
ЕЙ, РОДИТЕЛИ, ГЛЕДАЙТЕ СИ ДЕЦАТА!!! ПОСТАРАЙТЕ СЕ ДОСТА, ЗАЩОТО МНОГО СТАНАХА НАРКОМАНИТЕ И КУРВИТЕ В БЪЛГАРИЯ....
цитирай
164. анонимен - "не е ли за предпочитане не...
07.06.2010 20:33
"не е ли за предпочитане нейното поведение? какво като е почнала на 11? тъкмо по-рано е усетила удоволствието от мъжкия пенис. аз самата съжалявам че започнах чак на 15. имах възможност да го направя доста по-рано.
родила на 16. е, кво? по-лошо ли ще си гледа детето?"
И ето тук брутално ти се измях.Не се сдържах!Нямаше начин просто.На 11 сме още деца-невинни и чисти.Да не би да казваш,че всички жени на 10 или 60 трябва да са шаврантии без принципи,да лапат пениси наляво и надясно?Смяташ,че едно хлапе,което сифилис незнае какво значи,трябва да знае какъв е вкуса на спермата?Едно ДЕТЕ не може да отглежда ДЕТЕ.Това не е някаква нова принадлежност,а най-голямата оттоворност.Едно бебе има нужда от толкова много,а една 16 годишна пикла не би го осъзнала лесно.
Момиче,не знам на колко години си,но хормоните яко те тресат.Що не вземеш да потърсиш помощ?
цитирай
165. анонимен - Много професори са се събрали тук. ...
21.06.2010 11:33
Много професори са се събрали тук. Цццц!
цитирай
166. sexmania - 159/160. dqd2
24.06.2010 11:46
добре говориш но университетите никнат на всеки ъгъл. някой ден и жилищните блокове може да ги превърнат в учебни места.
наистина ли си хващал родителите си? а кой беше по-притеснен - ти или те?
цитирай
167. sexmania - Аз мисля, че най-добре никога да не ...
24.06.2010 11:47
анонимен написа:
Аз мисля, че най-добре никога да не се започва. Защо ти е секса? Има порно канали, имаш си ръка, пълно е с играчки по секс шоповете. Всичко е налице.

убийствено предложение. аз категорично отказвам.
цитирай
168. sexmania - Права си, но до някъде. . . сега тук ...
24.06.2010 11:49
mmihaylov написа:
Права си, но до някъде...сега тук всичко опира до въпрос на виждане. Масата от хората не могат да приемат 11 годишна да ди си легне с момче. Дефакто и аз не мога. Странно ми е дори не мога да си го представя. Че те са още дечица, какво са тръгнали да правят 15-16 год. окей, но 11...съжелявам малко са...даже твърде малко...изглежда ми направено поради някакъв проблем било то психически или породен от родителите...знам ли не съм никой да я съдя, но това си е нейния живот и тя си решава какво да прави с него. Всичко е въпрос на принципи възпитание и култура.

това не е за всеки. има различни хора с различни нужди. ключовия момент е живота, който е водила ванеса. само тя си знае кое я е подтикнало. за повечето хора 11 е рано но всеки си знае себе си, както се казва.
цитирай
169. sexmania - 163. veronika123
24.06.2010 11:55
не мога да говоря за другите нито пробутвам съвети. аз самата не бях готова на 11, макар че още преди това ми бяха интересни тези неща. всъщност така е с почти всички деца само че се приема за някакво невинно любопитство.
може би ще се стреснеш но и сега по детските градини стават разни неща, които биха уплашили повечето родители. така поне съм чувала да си шушукат съседски деца когато смятат че никой не ги слуша. не говоря за секс а за по-невинно "изучаване". но айде да не те плаша повече.
цитирай
170. sexmania - 164. анонимен
24.06.2010 11:57
къде казах че на 11 трябва да познаваш вкуса на спермата? май омеша постингите.
има 16-годишни майки които си гледат децата много по-добре от някоя 30-годишна кариеристка. само внимавай да не го отречеш защото това е всеизвестно!
цитирай
171. sexmania - Много професори са се събрали тук. ...
24.06.2010 11:59
анонимен написа:
Много професори са се събрали тук. Цццц!

още малко и дипломи ще почнат да раздават.
цитирай
172. анонимен - Смятам, че е вредно да се започва ...
10.08.2010 13:25
Смятам, че е вредно да се започва секс прекалено рано. Това е действие, за което се изисква определена възраст, т.е. съзряване. Ако не се спази последиците могат да бъдат пагубни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sexmania
Категория: Тя и той
Прочетен: 998214
Постинги: 16
Коментари: 1984
Гласове: 5577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930